Veelgestelde vragen
Uiteraard doen we altijd ons uiterste best om de omschrijvingen en productinformatie op onze website zo volledig mogelijk te laten zijn. Toch kunnen we ons voorstellen dat je nog vragen hebt over onze producten, je bestelling of iets anders. Hieronder vind je de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat je vraag hier niet tussen? Mail ons dan op [email protected] of gebruik het contactformulier.
Hierbij zijn wij afhankelijk van de levertijden van onze leverancier. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via [email protected]
Neem voor maatwerkafspraken contact met ons op via [email protected]
Ja, dat kan. In het bestelformulier kies je voor de optie ‘verzenden naar een ander adres’. Hieronder vul je het adres in waarnaar je bestelling verzonden mag worden.
Neem gerust contact op via ons contactformulier!
Wij hebben het zelf nog nooit meegemaakt (en ook niet teruggehoord van onze klanten). Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Als je hier zorgen over hebt, draag de manchetknopen dan de eerste keer tussen het buitenste deel van je manchet. In het sporadische geval dat een vlekje achterblijft, dan zie je deze niet bij het dragen.
Zodra wij de bestelling verzenden krijg je van ons een mail ter bevestiging.
Gouden tip: haal de manchetknoop uit je mouw en doe hem er andersom terug in.
Wij verzenden de bestellingen per briefpost met PostNL. Hiervoor gebruiken we gewatteerde enveloppen.
Onze manchetknopen zijn geschikt voor overhemden met dubbele manchet (French Cuffs). Overhemden met dubbele manchet hebben een dubbel zo lang uiteinde van de mouw. Je vouwt de manchet een halve slag terug, zodat je een dubbele laag stof krijgt. Je maakt de manchet vervolgens vast met je manchetknopen. De manchetknopen komen maximaal een centimeter onder de mouw van je pak uit, zodat de knopen goed zichtbaar zijn. Overhemden met dubbele manchet worden tegenwoordig zowel zakelijk als casual gedragen.
Jammer, maar daarvoor hebben wij natuurlijk onze retourregeling. Meer informatie vind je bovenaan deze pagina.
Geen nood! Informeer ons zo snel mogelijk door een mail te sturen naar [email protected]. Of gebruik ons contactformulier. Als we je bericht ontvangen vóórdat het pakje verzonden is, dan kunnen we het pakje naar het aangepaste adres verzenden.
Je kan al je bestellingen gemakkelijk bij ons afrekenen via iDeal of credit card.
De bezorgkosten zijn €1,95 bij bestellingen tot €25,-. Daarboven zijn de verzendkosten voor onze rekening.
Al je bestellingen voor 18:00 geplaatst worden de volgende dag verzonden. Alle bestellingen worden per briefpost verzonden met onze partner PostNL.